torsdag 9. april 2009

Slik kan det gå

Jatta, i går så ble det altså tur. Jeg holdt på å miste flyet mitt, siden jeg av en eller annen grunn ikke fant noen flybuss å ta, heldigvis hadde muttern tid til å kjøre meg utover, kom meg til gaten 5 minutter før avgang, etter å ha fått bagasjen min gjennomsøkt i sikkerhetssjekken. Datamaskinen min var veldig skummel. ^^

Kom meg da til Oslo til slutt, kjøpte oss pizza til middag og dro ned på Oslo Microbryggeri. Der drakk jeg en steamer, som var helt grei. Jørgen fikk telefon fra en kompis som satt på Lorry, som ligger litt lenger ned i gata. Vi dro ned og holdt gjengen der med selskap. Drakk litt forskjellig, opplevde å bli antastet av en kar som ikke likte påskriften på t-skjorta mi. Nå skal det sies at denne fyren også stilte seg til å pisse, på terassen på dette utestedet - nei, det var ikke et toalett der.

Ble sittende oppe til rundt 7 for å pimpe litt whisky og jabbe skit. Nå skal vi snart på Fridays for å skufle i oss litt mat. Vi skal ha med oss eksdama til Jørgen, det blir koselig. Før jeg kommer så langt så må jeg: a) komme meg ut av senga, b) finne dusjen og c) pusse tenner. Jeg føler på meg at alle disse kommer til å føre til at jeg blir fornøyd. Mat, blir også veldig, godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar