søndag 12. april 2009

Siste hele dag i Oslo

I dag sto Jørgen og jeg sent opp, rota litt rundt i DarkWind og skaffet oss litt exp. Spenningen var stor siden vi var invitert ned til Åse Marie for å spise middag. Jenta skulle lage middag til oss! Whooo! En ting er sikkert, vel det er flere ting som er sikkert, men denne dama vet å lage god mat! Kyllingfilét, med hakkede soltørkede tomater, frisk basilikum, hvitløk, med risotto og sjysaus. Alt laget fra bunnen av! Skulle nesten tro jenta var utdannet kokk. Et meget smakfullt og ikke minst fantastisk godt måltid. Etter middag fikk vi servert snop og avsluttet den allerede flotte kvelden med en "Laddie" 12y.o SE. En meget hyggelig whisky.

Vi fikk også sett Transformers, samtidig som vi stappa i oss snop.

Jeg gruer meg til i morgen, for da skal jeg reise hjem igjen. Sofaen til Jørgen er god å ligge på, hyggelig selskap har jeg også. Hvordan kan en ferie bli bedre?! Det enkle svaret er: "Den kan ikke det."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar